Abit BE6-II i czkawka - juz nie moge :-((( !!! dlugie !!!

Autor: Bloodhound <ANTYSPAMidsjacek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 01:17:11 MET

Witam.

Mam nastepujacy problem z kompem. Pare dni temu padla mi Winda (W98).
Powodem padu byla wlasna niesotroznosc. Dalo sie to jeszcze postawic na nogi
ale w zwiazku z tym, ze system pracowal od ponad 2 lat bez reinstalki
zdecydowalem sie jednak na wyciecie go w pien i instalacje od zera. Obecnie
moja konfiguracja to Abit BE6-II (HPT366), PIII 700, 128 RAM, Seagate 6,5
GB, GF2MX. Co istotne, prawie rok temu przesiadalem sie z plyty glownej SOYO
(po uszkodzeniu na skutek przepiecia) na Abita a miesiac temu wymienilem
proca z Celka 300A na wspomniany PIII 700. System chodzil bez najmniejszych
problemow (wszystkie te przesiadki obywaly sie bez reistalki) az do momentu
sprzed paru dni. Po ponownym zainstalowaniu Windy zaczelo sie... wskaznik
myszy blokuje sie na 1-2 sek. co 15-40 sek i nie tylko on, bo system tez
przymarza na moment. Czytanie np. newsow przy blokujacym sie scrollingu co
chwila moze doprowadzic do szewskiej pasji nie mowiac o czkawce w grach.
Problem wystapil od razu na "czystym" systemie zaraz po reinstalce.
Zauwazylem, ze w menadzerze urzadzen w opcji "Urzadzenia systemowe" po
reinstalce pojawily sie nowe pozycje zwiazane z ACPI, ktorych wczesniej nie
bylo a w opcjach "Zarzadzanie energia" doszla zakladka "Hibernacja", ktora
mam odhaczona.
Wylaczenie ACPI w BIOS'ie powoduje uruchomienie systemu z bledami i z
dyskami pracujacymi w trybie zgodnosci z MS-DOS.
Nie mam zadnych konfliktow sprzetowych. Zassalem nowy BIOS wer. XU
(wczesniej mialem UH) i dalej to samo. Zmienialem parametry w BIOS'ie raz na
optymalne innym razem na max. stabilnosci i ... kicha nadal.
Rece mi opadaja - pomysly mi sie skonczyly. W czym tkwi problem? Czy ktos
moze mi pomoc?

Pozdrawiam
Jacek Napierala *Bloodhound*

ANTYSPAMidsjacek@poczta.onet.pl