LG Flatron + Geforce 256 DDR (długie)

Autor: Mariusz <mar_art_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 14:02:23 MET

Mam tak dziwną zagwozdkę i prosiłbym o opinię/pomoc ...

Mam kartę Creative Anihilator Pro (Geforce 256 DDR) i kupiłem sobie Flatrona
795FT+.W sklepie testowałem to na noname Geforce 2 MX, obraz był ok.(testy
Nokią i NEC-iem), przytargałem monitor do domu i podłaczyłem - jak żyleta,
kolorki bajer, ale jest coś czego nie było poprzednio. Mianowicie na jasnym
tle po prawej stronie ciemnych elementów na ekranie są bardzo delikatne
cienie - słabo widoczne i z odległości nosa od monitora, ale jednak. Im
większa częstotliwość odchylania poziomego, tym dalej cień od elementu. Przy
1024x768x75Hz
tego nie widać, ale przy 100Hz już troszeczkę ...
Podłaczyłem monitor do karty kumpla, wiekowego Virge DX i w rozdzielczości
1200X1024x75 Hz cieni nie było, a u mnie są (ale ostrośc z Virga była
kiepska)! Dorzuciłem do kabla monitorowego przedłużacz 2m z dławikami i
zobaczyłem, że te cienie są przesunięte i słabsze, kosztem jednak troche
ostrości.
I teraz pytanie:
- czy to moja karta, do tej pory pracująca z kiepską 15' pokazała różki i
nie działa dobrze
- czy to monitor
- czy może tylko coś z kablem

Pozdrawiam
Mariusz

PS. Tak jak patrzę na ekram, to może wyboldowane fonty też są troszkę
dziwne, ale może mi się wydaje ...