S3 savage prosba.

Autor: Marek Ambroziak <enter1_at_obywatel.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 10:26:06 MET

Witam.
Chcialbym podlaczyc w/w karte do TV niestety kupilem ja z drugiej reki bez
dokumentacji. W zwiazku z tym mam prosbe, ma moze ktos z Was opis zlacz dla
tej karty (jaki sygnal gdzie wystepuje). Przejsciowke z karty na eurozlacze
bez klopotu sobie zrobie, musze najpierw jednak wiedziec jaki sygnal gdzie
wystepuje. Na sledziu sa trzy gniazda: wyjscie na monitor, cinch i gniazdo
svhs.
Marek enter1@obywatel.pl