Re: jaka mysz

Autor: Lukasz Jaworski <ender_at_ghostwheel.cc.put.poznan.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 15:02:56 MET

"Pawel 'Dziku' Spychalski" <gicusso@interia.pl> wrote:
[ciach]

> A4 Tech 4D+. Mam od 1.5 roku i dziala jak swietnie. Przekonalem do niej
> juz kilka osob i wszyscy zadowoleni.

> --
> Pawel Spychalski aka Dziku

Czesc
Ja polecalbym jednak jakiegos Logitecha WheelMan czy cos w tym stylu. W
chacie uzywam A4Techa i wydawalo mi sie ze mysz jest swietna, dopoki nie
zaczalem w pracy uzywac logitecha. Wygodniejszy.

Pozdrawiam
     Ender

--
Lukasz Jaworski aka Ender                                  UIN:   46373966
                                     * * *