Odp: Znikający modem

Autor: Tom <patchus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 14:25:17 MET

> Czesc
>
> Mam kompa P 133 MHz oraz modem na chipsecie Rockwella. Jak uruchomie kompa
> to moge tylko raz sie połączyć. Przy ponownej próbie wyskakuje komunikat
> "nie wykryto modemu". Nie pomaga żaden restart tylko wyjęcie i ponowne
> włożenie do slotu modemu. Ustawiałem go na wszystkich możliwych portach i
> przerwaniach, na różnych systemach operacyjnych, i w różnych slotach ISA i
> ciągle jest to samo. Poradźcie mi cos...
>
> Przemek

mialem kiedys cos podobnego
modem nie zwalnial linii
dopiero po wyjeciu i odczekaniu jakiegos czasu dzialal znowu
kiedys byla mowa o problemach zlomtrxow jesli w komputerze byla karta S3 (na
owe czasy najpopularniejsza) - efekty byly zblizone
Niestety nie dalem sobie rady z tym problemem (przelozylem modem do innego
komputera i chodzil)

Tom