Re: Wyjscie optyczne do PC (Live!) ?

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 14:28:19 MET

> Witam,
> moze ktos podpowie mi jak dodac do swojego PC,
> ktory teraz posiada karte muz. SB Live! 1024.
> Kiedys slyszalem o dodatkowym sledziu do tej karty z wyjsciem optycznym, ale
> gdzie tego szukac, ile to moze kosztowac?
Dodatkkowy śledz a właściwie płyka montowana na przedniej ściance komputera
jest doatępna w wesji Platinum (DROGA JAK PIES!!!!)i specjalnie dla tego
wejścia nie ma sensu jej kupowanie. Kiedyś słyszałem że SB maiał wprowadzić w
tańszych modelach takie wyjście - ale nic o tym niewiem.
Czy jest dostepny jakiś śledz także nie mam pojęcia, ale bedzie napewno słono
kosztować, sugeruje sie tym że kabel światłowodowy bardzo któtki kosztuje ok.
100 PLN.
> Moze sa inne rozwiazania?
Oczywiście masz w karcie wyjście Digital (także cyfrowe) koszt kjabelka to ok.
4 PLN
> Potrzebuje tego wyjscia do polaczenia z Minidisc'em.
Czy ten minidisc ma wejście optyczne???? (a to ciekawe???) Jeśl tak to może ma
także wejście digital - takie na małego jacka.
UWAGA: Nie myl wy/wejścia optycznego z digital - oba sa cyfrowe ale to zupełnie
co innego.
> Z gory dzieki za pomo
> Pozdrawiam
> Adam
> grzyba@polbox.com

Live nie posuada wejścia digital - jest coś takiego wewnątrz pod CD-Rom
pozdrawiam
adadur