Re: Creative GF1 DDR + ABIT BH6 ver 1.2

Autor: GLide <glyder_at_priv.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 12:43:29 MET

On Thu, 22 Feb 2001 09:29:39 +0100, Wojciech Giersz
<chektor@io.gliwice.pl> wrote:

>Tak na upartego to Ultry również. Probowałes odpalić takš kartę np. na
>Asusie P2L? Już nie mówišc o starych TNT 1 (tak, wiem, że w domysle
>chodziło tylko o BXy). :)
Twierdzisz definitywnie, ze TNT1 nie pojdzie na P2LB? Ooooooo to nie
dobrze, bo po modernizacji kompa zostal mi viper550 i szkoda by go
bylo nie wstawic zamiast I740.

Pozdrawiam
GLide

PS. Moze te przerobki o ktorych wspominal RUSH dzialaja tez z plytami
na LX? Jeszcze nie zdazyle sie zapoznac ze stosownymi materialami.