Re: 3C905B i 3C905C

Autor: mosciak <moscio_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 08:13:31 MET

Użytkownik "_Imo" <123ada@polbox.com> napisał w wiadomości
news:97154r$9o9$1@news.tpi.pl...
> Jeszcze kilka pytan do fachowcow od sieci i sieciowego sprzetu:
>
> Czym roznia sie od siebie te karty. Podobne- obydwie RJ - bez BNC,
> tylko jedna z BootROM-em. Czyzby wlasnie to zmienialo symbol
> tych kart.

Tak i dokladnie 905B TX NM - bez bootrom i bez WOL nie pozwala zawiadywac
kompem;
905C TXM ma bootrom, ma WOL, i pozwala na zdalne rzadzenie...
o co dokladnie w tym rzadzeniu chodzi to nie wiem - sam sie nad tym glowie,
w wersji OEM nie ma zadnego oprogramowania a w tym co jest w sieci sie nie
moge do konca polapac.

> Ktora jest lepsza , ktora gorsza ?
 lepsza (wyposazenie) model C - ale IMHO nie warto przeplacac, wydajnosc obu
identyczna

mosciak