Re: SBlive player 1024 + amplituner

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 08:44:18 MET

> Ok tylko jaki ma być ten mini jack, mam SB Live5.1 i wzmacniacz
> DTT3500 i na wyposazeniu wzmacniacza jest specjalny kabelek
> przejściówka ale do DTT3500 a ten mini jack ma 4 złączki, tj. wyglada
> tak ze mozna za jego pomoca podać mase i 3 sygnaly.
> U mnie wszystko gra ale DTT jest dedykowany pod SB Live.
> Moj kolega ma ta sama karte a wzmacniacz tj. wieze SONY z DD i teraz
> pytanie czy ten mini jack (do Live) ma byc zwykly mono czy po prostu
> taki jak moj poczworny a tylko trzeba dostac sie na odpowiednie styki.
> Troche to dziwne aby w gniazdko mini jack'a (4-stykowe) pakowac wtyk
> [...]
przeciesz chyba pisamem żeby nie mylić przesyłania cyfrowego z analogowym. W
cyfrowym (digital) lecą 0 i 1. Zatem z tego kabla z 4 złączkami potrzebujesz
podłączyć tylko jedną!!!(ale ten kabel sie nienadaje) - najlepiej idz do sklepu
i kup kabel wyglądający jek jedna nitka tego poczwórnego - zajzwyklejszy
kosztuje ok. 3-4 PLN - potrz aby były dwie różne koncowki na kablu, bo poco
dopłacac do przejsciówki.
adadur