Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 17:17:06 MET

On Wed, 21 Feb 2001, Karol Michalak wrote:

>+ Stanislaw Chmielarz wrote:
[...]
>+ > Raczej nie jestem nawiedzonym linuksiarzem ale jestem przeciwnikiem
>+ > bylejakich systemow spod znaku M$.

 A. Deklaracja:
1. Nie lubię un*xów, w tym linuksa, używam jak młotka (kiedy potrzeba)
2. Windowsy są niestabilne (nie piszę "uważam że..." :>)
3. Na OS w sygnaturze brak co poniektórych aplikacji (na linuxa też)

>+ Na razie próby poszukiwania alternatyw nie owocują doskonałym
>+ rozwiązaniem. To Twoje ustrojstwo wycina references (jakiś program
>+ pocztowy?) a i charset... nie będę już kopał leżącego... :-)

...to ja cię naprowadzę: jeśli pisze przez bramkę mailową
 to *bramka* wycina nagłówki :(
  Pine którego np. ja używam jest ten sam pod Windows, Linuksa
i VMSa w sygnaturze... i *nie* wycina niczego !
 (maila/postu S.C. już nie mam żeby sprawdzić, wyciąłęm.. :])

>+ Pozdrawiam

 Wzajemnie - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.