Re: 3dmark2000 = 840

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 16:50:19 MET

"toudikk" <toudikk@go2.pl> wrote in message news:970ft5$8k5$1@news.tpi.pl...
> Jesli chcesz miec lepsze wyniki proponuje zmiane plyty na bx-owa lub jesli
> koniecznie chcesz pozostac na via to mostek polnocny powinien byc na
chipie
> "cos tam-694" bo podejrzewam ze obecnie jest na "cos tam -693" i niestety
> nic na to nie poradzisz
> a i zastanowilbym sie nad win98se

Bez przesady. Ja np. w Sandrze miałem test pamięci conajmniej 2 razy lepszy
(dokładnie nie pamietam), Windows 2000+DirectX 8.0a+Via 4in1, Shuttle
HOT-661v (na VIA Apollo Pro 692 bodajże), Celeron 333@500, 256 MB,
3.2+6.4GB, TNT 1. A 3D Markiem testów nie robię, bo właściwie nie gram.

--
 P o zdrawiam
  <\ _