Re: problem z DMA i nagrywarka na ABIT KT7a - RAID

Autor: Disko <yagoda_at_dresy.com>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 01:49:02 MET

Użytkownik Michał Matuszczyk <mikemat@viper.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns904FA86F3DFDEmikematviperpl@213.25.200.9...
> witam!!!
>
> mam problem odkad zmienilem plyte na ABIT KT7a z RAID (poprzednio bez
RAID)
> zaczely sie moje problemy, zarowno pod 2000 jak i Me nie da sie wlaczyc
DMA
> [...]
>
> na plycie bez Raid dziala, ale nie to mnie martwi najbardziej,
>
> nagrywarka nagrywa z max predkoscia 2x !!! podejrzewam ze ma to zwiazek z
> DMA
>
> konfig kompa:
>
> ABIT KT7a RAID
> duron 650 (*953)
> 256 MB ram
> matrox g400
> yamaha 724
> siec 3com 905b
> 2x hdd podpiete do raid
> i CD jak wyzej
>
> jescze dzisiaj spobuje zmienic bios na nowy WZ (teraz WW)

ja mam podobny problem z Abitem BX133 mam nagrywarke Teac 6/24 scsi oraz
kontroler tekram, na plycie BE6 bylo wszystko ok a na tej przy nagrywniu z
predkoscia x6 nie mozna nic z tle robic, bo od razu wyrzuca blad bufora i
plyta spalona, hdd to samsung udma100
moim zdaniem cos nie tak jest z kontrolerem udma100 highpointu biosy mam
najnowsze.

YagoDa