Re: Cichy twardziel 7200?

Autor: ABA <lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 23:17:57 MET

On Tue, 20 Feb 2001 22:16:27 +0100, "Hawlik" <hawlik@pnet.pl> wrote:
>Ja mam dwa 7200 obr/min
>IBM - wogole go nie slychac!!!! naprawde gdyby nie dioda to bym nie
>wiedzial, ze jest:)

Poczekaj az ci sie dotrze (chyba ze nic obciazajacego hdd nie robisz).
U mnie niebylo wiadomo czy pracuje tak przez 2-3tyg, teraz wyraznie
slychac glowice (chyba ze komp czyta z dysku tylko 1 rzecz- co mi sie
niestety bardzo rzadko zdarza). Zawsze pozostaje wyciszenie seek'ow
programem ibm'a ale to spowalnia hdd w takim stopniu, ze pracuje jak
2letni 5400rpm, czyli na dluzsza mete odpada (jak komus nie
przeszkadza wolna praca to po co mu 7200rpm?).

>Seagate- ten znacznie glosniejszy!
>
>Pozdrawiam & polecam IBM
>Użytkownik "ernest" <ernest@skrzynka.pl> napisał w wiadomości

Najcichsze dyski produkuje fujitsu (specjalne lozyska etc).

Pozdrawiam.
_
ABA