Re: dysk twardy a gwarancja

Autor: Stefan Zemla <coulomb_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 18:33:39 MET

> Mam dysk 6.4 GB Caviar z gwarancja 1 rok, ktora minela miesiac temu.
> Na dysku jest data (chyba produkcji) 11 grudzien 1999.
> Na stronce producenta pisze ze na dysk ten daja gwarancje na 3 lata.

Raczej bedzie trudno, chyba bedziesz musial poklocic sie ze sklepem, w
ktorym go kupiles. Rzeczywistosc jest brutalna - wiele dyskow ma
kilkuletnia gwarancje od producenta, jednak u nas w kraju (cie wien z
jakich powodow....eh..) sklepy skracaja ja do 1..1,5 r. Pewnie jak im
dasz do serwisu, to odesla za granice (tam naprawia im za darmo), ale
Tobie kaza oczywiscie zaplacic...