wybuchowe fujitsu caig dalszy

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 17:42:07 MET

Tak wiec kontynuuje moja przeprawe
Dzisiaj sam wielmozny prezes postanowil zlozyc
zestaw zeby sprawdzic czy oby nie robie czegos
zle. Niestety bez niespodzianek (albo i naszczescie
jeszcze by mnie wywalil :-( dysk rowniez padl.
Dalsze testy odbywaly sie w serwisie wiec informacje sa z drugiej reki.
Tak wiec w serwisie podlaczyli inne dyski do zestawu
kolejno samsunga (zadnej dyskryminacji), seagata
ibm'a i co tam jeszcze mieli pod reka.
Nic sie nie sypalo kolejno wszystko bylo wporzadku
no to podlaczyli felernego fujitsu do serwisowej plyty
(nawet nie wiem jaka to jest) no i ..............
odziwo zadzialalo sprawdzili na innych plytach
i rowniez bylo ok wsadzili
do pechowego zestawu rowniez ok
No to wzieli kolejny dysk fujitsu ten juz nie byl tak laskawy
i osmolil im biurko :-(
Sprawdzili jeszcze 5 z czego 3 padly
Tak wiec lacznie z 9 uzywanych 6 padlo a 3 chodzily pieknie
zadnych odchylow od normy (przynajmniej narazie)
Ogolnie sprawa jest taka ze cala dostawa wraca do hurtowni
bo to jakas sciema zeby nagle taki progrom nawet szajsungi
tak nie padaj szybko w takiej ilosci.

Krzysiek