Re: miniankietka

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 17:44:28 MET

"wojus" <paulina@klub.chip.pl> wrote in message
news:96u3f2$fof$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Pamiętacie waszego pierwszego PC-ta. Ja dostałem swojego w 89 roku IBM
PS/2
> model 30 z 30 MB dyskiem.
> Dajcie znać

Byl u mnie bardzo dawno temu bodajze 286 16 z bardzo malym dyskiem
ale to byl do pracy ojca, a ja bylem jeszcze zamaly by cos wiecej kumac
z kompow. Pozniej w 1993 roku moj naprawde pierwszy komp to byl
386DX40 dysk 180MB i wypas karta graficzna trident 1MB
ramu mial najpierw 2MB pozniej 4MB, a monitor dlugo po wylaczniu
jeszcze promieniowal ale w DOOM'a dalo grac :-)

Krzysiek