Re: Przerwanie UDMA66 na BE6

Autor: Tomasz Szczesniak <tszczesn_at_pay.com.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 13:43:18 MET

> Niestety wg. instrukcji, jeśli karta nie pozwala na dzielenie przerwania,
> to musisz zrezygnować z użycia PCI3.

Nie ma lekko - jest to jedyny slot w jaki to wchodzi (podwójna karta
pełnej długości) Karta chyba pozwala na współdzielenie przerwań, tylko
że program pod win2000 często się wiesza przy obsłudze tej karty. Też
coś z tym jest dziwnie, bo w Menedżerze urządzeń obie karty mają
wykrzynik - brak sterowników, natomiast oprogramowanie działa i
obsługuje ten sprzęt, a przy starcie karty są incjowane, więc jakiś
sterownik się ładuje... Nigdy nie zromumiem windowsów...

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn@elka.pw.edu.pl