Re: Opinie o monitorach Samsunga?

Autor: GLide <glyder_at_priv.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 10:37:44 MET

On Mon, 19 Feb 2001 19:11:05 +0100, "Olo" <olek_tmp13@poczta.onet.pl>
wrote:

>Przymierzam się do zakupu Samsunga 19'' Syncmaster 900IFT.
>Monitor już widziałem i jestem zadowolony z obrazu.
No ja mysle ;-)

>Mam jednak prośbę do użytkowników Samsunga o wyrażenie opinii na temat
>trwałości, serwisu, problemów itp.
O serwisie sie nie wypowiem, bo po zakupie w firmie nie bylo okazji
go wyprobowac. Co do wrazen z uzytkowania to po prostu przyjemnie sie
na nich pracuje. Jeden ma lekka wade geometrii, ale w sumie na tyle
mala, ze mozna powiedziec, ze sie czepiam.

>Chciałbym się bowiem upewnić, że monitor będzie wytrwale służył przez parę
>lat.
Takiej pewnosci nie da Ci nikt.

Pozdrawiam
GLide