Re: Karta TV

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv.onet.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 20:10:33 MET

Marcin wrote:

> chodzi mi konkretnie o propozycje modelu i wasze spostrzezenia na temat kart
> ktore posiadacie

Mam drugą FlyVideo'98: pod Win9x oraz NT4 chodzi OK (innych OS nie
testowałem)
Miałem jeszcze (do celów testowych):
a) Aver (Phone zdaje się) - jest OK tylko droga ;-( , ale dobra!
b) PixelView - miałem problem z konfiguracją, dla tego tą kartę miałem
najkrócej...
c)VinFast601(Czy jakoś tak) - jest problem z dźwiękiem - też nie polecam
P.S. Poleciłbym news://news.tvmania.pik-net.pl/tvmania
ale ostatnio kiepsko działa ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|