Re: Jaka prędkość kodowania CD>MP3 ?

Autor: MeTeO <meteo_at_go2.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 21:57:19 MET

> Pewnie, jeśli ktoś ma słuch absolutny to może słyszy różnicę...

Nie mam sluchu absolutnego ale mama taki plik velvet.wav i skodowalem go
xingiem 128 frauenhoferem 128 lame 128 i najgorzej wypadl xing i frauenhofer
lame nie wypadl w cale lepiej potem kodowalem na 160 i tu bomba slysze
wyraznie roznice lame na 160 jest zwyciezca, ,po analizie pliku velvet
koduje teraz tylko 160 wyzej nie slysze zadnych roznic oczywiscie porownywac
mozna tylko na w miare dobrych sluchawkach szlag mnie trafia gdy dostaje mp3
kodowane na 96 xingiem wiadomo jak ktos ma 5w glosniczki i z tego slucha
muzyki to dla niego nie bedzie roznicy