upgrade biosu

Autor: Janusz <janko_at_ha.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 19:07:52 MET

Niedawno sprobowalem uaktualnic bios w swoim kompie (plyta Soltek SL 61- C
na Intelu 440). Sciagnalem potrzebne uaktualnienie, programik awdflash i
zabralem sie do roboty. Niestety - jak szybko sie zabralem tak szybko tez
skonczylem... A to dlatego ze wywalilo mi nastepujacy komunikat:

        System was not new Award Bios version.
        Please update ROM BIOS first.

Moze mi ktos wtajemniczony wyjasnic o co chodzi ? Co to takiego ten ROM Bios
i w jaki sposob go updatowac skoro tego wymaga....
Z gory dzieki

--
Janusz    ICQ: 94832006