Re: LAN - problem

Autor: Lwiczek <lwiczek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 19:26:58 MET

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak@priv5.onet.pl> w artykule
news:3A8DD58C.B1C9F548@priv5.onet.pl napisał...

> Wcale nie muszą być max syfiaste: miały tak starsze Realteki (mam kilka
> Longshinów na tym CHIPsecie - w jedną stronę (do karty) jest 1MB/s, ale w
> drugą (z karty) 50kB/s ;-(
> (Nie zależnie, czy BNC, czy TP, czy AUI ;-(((
> | 'Krzys' Pawleta |

Dzieki za pocieszenie :-((( Najdziwniejsze jest jednak to, ze niezalazeni od
tego, czy kopjuje na, czy z jednego kompa (tego na ktorym jes duzy
transfer) - transfer jest b. dobry. Jezeli chcialbym na drugim kompie
skopiowac z pierwszego lub na pierwszy - transfer jest syfiasty - tak jakby
zalezalo to od komputera (ten na ktorym jest taki denny transfer jest
wolniejszy).

--
Pozdrawiam
 \\     Lwiczek   _-_   lwiczek@poczta.onet.pl          \\