Re: Co proponujecie kupic?

Autor: Piotr Kowalski <elektron_at_inetia.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 17:20:11 MET

 I tu pytanie - co wybrac?
> AMD TB 1G na MSI K7T Pro2,
> czy P3 800 na Asusie CLUS2-C.
> Na czym lepiej pójdzie wideo?

Jestem użytkownikiem karty do montażu nieliniowego
Montuje na niej różne materiały od Studniówek do Reklamówek
Czasami potrzebuje wrzucić w materiał jakiś fragment audio CD najlepiej
kodując go do mp3
Czasami potrzebuje zrenderować jakąś scenkę w 3DsMax
Pracowałem na PIII700 teraz na TB700 - filmy obrabia się znacznie szybciej
na TB nie mówiąc o 2krotnie
krótszym czasie renderingu w 3DsMax. Program UleadMediaStudioPro do obróbki
video wydaje się mniej
toporny na Thunderbirdzie.
Wszystko jakby nabrało rumieńców.
Pozdrawiam.