Re: Problem z DVD LG

Autor: pAndy <aspolpie_at_lublin.top.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 12:12:39 MET

Jest to znany problem nie tylko z LG, ale tez z innymi. Wlaczanie czy
wylaczanie DMA nic nie daje. Na 95% pomaga usuniecie z katalogu
windows/system/iosubsys pliku Scsi1hlp.vxd Jesli nadal nie pomaga to radze
zrobic tak jak ja, tzn. na drugim dysku zainstalowalem sobie tylko
Win98+oprogramowanie do DVD+pilot i w biosie wybieram z ktorego dysku
startuje z C (WinME) czy z D (Win98).

--
                          Pozdrawiam
                                  pAndy
Użytkownik "Remigiusz Weska" <rew@simple.com.pl> napisał w wiadomości
> To wylacz DMA i sprawdz czy dziala, ja juz sie przekonalem ze model DRD
> 8120B nie dziala w DMA
> chociaz BIOS rozpoznaje naped jako UDMA33.
> (mam podobna konfiguracje i najslabszym jej punktem jest wlasnie naped
LG -