Re: Stary BIOS?

Autor: smok_wawelski <smok_wawelski_at_kki.net.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 04:42:13 MET

--
Cześć
po pierwsze:
Sandra to kobitka więc paniczne komunikaty są uzasadnione :-))
po drugie:
jest taka dobra zasada nie robić upgradu Biosa gdy nie jest to
konieczne.
po trzecie:
ten Bios nie jest stary
Więc wniosek - nie szukaj sobie problemu a Sandry panikę olej.
--
pozdrowienia smok_wawelski
Użytkownik B'Elanna Torres <belanna_torres@poczta.onet.pl> w wiadomości do