ASUS CUSL2 + zintegrowana grafika = problem z divixem

Autor: Michał Tomaszewski <mitom_at_poczta.arena.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 19:05:14 MET

Witam!

Juz opisuje, jaki to problem...
Mianowicie: wszystkie filmy innych formatow, jak mpg, avi z kodekiem Intle
Indeo, Cinepak itd. maja wygladzona grafike - tzn. jest stosowana sprzętowa
interpolacja. Dla pewnosci - do rozdzielczosci 800x600x16 bit, powyzej nie
ma w ogole hardwarowego overlay, streching, ale dla tej rozdzielczosci jest.
Z tym ostatnim sie zgodze - to ograniczenie tej karty. Ale wlasnie w Divixie
w zadnej rozdzielczosci nie mam wygladzonego obrazu :(
Dla pewnosci - wszystkie filmy odtwarzane sa bez problemow typu zacinajacy
sie obraz, przestoje itp.
Wina sterownikow to nie jest - mam najnowsze. Ale moze po prostu mam zle
ustawione jakies parametry, ktorych wczesniej nie zauwazylem? Z jakoscia
obrazu w ustawieniach divixa juz kombinowalem, nic nie zmienia.
Nie zalezy to tez od uzywanego playera. Probowalem juz chyba wszystkich - od
zwyklego Media Playera az po VPlayera, CPlayera, nawet PowerDVD :(
System to WIN98SE, sterowniki 6.2
Jakbys ktos pytal, ale to nie ma najmniejszego znaczenia w tym przypadku :
CII600@702, 128MB

Jakies pomysly?????
Tylko prosze bez "nie uzywa sie zintegorwanego badziewia! itp."
Wiem, ze to nie jest karta najwyzszych lotow, ale do moich zastosowan na
razie wystarcza.

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***