Re: zabytek 386 jak uruchomić ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 00:18:30 MET

bachus20@poczta.wp.pl (DooMiniK) wrote in <96ms2t$cek$2@news.tpi.pl>:

>Dawno się nie bawiłem '386, ale zobacz w BIOSie, czy
>jest ustawione (jak jest, to wyłącz) "Parity check" ...

Nie wydaje mi sie, aby byl to jakis blad krtyczny - te byly oznaczane
wieksza iloscia piskow. Albo cos jest nie tak w BIOSIE (jak sugeruje kolega
powyzej), albo moze pamieci nie sa osadzone parzyscie w bankach ???
Jak jakos ruszy, sprawdz tez jakims starym Norton Utilities czy kosci SIMM
nie sa walniete.

Pozdrawiam,
Wojtek