Re: degauss monitora

Autor: alexwin <alexwin_at_interia.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 20:59:56 MET

Witam,

> - dajesz restart komputera
> - włączasz i wyłączasz monior
> - wchodzisz i wychodzisz z trybu uśpienia monitora
> itp, itd. ...
Bardzo to dowcipne, ale mnie chodzi o cos zupełnie innego. Mianowicie o cos
co fachowcy nazywaja "przestrzeleniem" monitora, a chodzi tu o zniwelowanie
trwalych niepozadanych efektow takich jak uciazliwa mora, lub "plywanie"
monitora. Nowsze monitory maja taka funkcje na stale i w nich rzeczywiscie
wystarczy restart, w starszych monitorach (a o taki mi chodzi) to nie
pomaga. W serwisie licza sobie za to od 50 zl wzwyz, dlatego zapytalem czy
mozna to zrobic domowym sposobem, zeby oszczedzic troche kasy.

W kazdym badz razie dziekuje za blyskotliwa odpowiedz.

pozdrawiam
alexwin