W2k + S3Savage + A4Tech

Autor: Sydney Green [22] <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 22:15:34 MET

Witajcie serdecznie :-))

Zainstalowalem ostatnio W2kProPL. Jest calkiem milo, gdyby nie jeden problem
z mysza. Z blizej nieznanych mi przyczyn w blizej nieokreslonych momentach
_kursor_ odmawia prawidlowej wspolpracy. Objawia sie to "zamknieciem" owego
kursora w niewielkim logicznym prostokacie u gory ekranu, tam tez w sposob
niekontrolowany natepuje wyswietlanie tego, co zaczyna sie dziac na pulpicie
(manewry z oknami, czy menu). Problem rozwiazuje uruchomienie jakiegokolwiek
programy w trybie tekstowym. Tylko po takim wybryku wyglad W2k raczej nie
jest normalny - zamiast przyciskow w rogach okna biale plamy, podobnie z
radio, czy check buttonami. Probowalem juz z roznymi sterownikami karty,
zaciagnalem najnowsze stery do myszy, ale to nic nie pomoglo :-((.
Probowalem zmiejszac sprzetowe wspomaganie dla rysowania kursora - pomoglo,
ale calkowicie nie rozwiazalo ten problem. A nie usmiecha mi sie calkowite
wylaczanie sprzetowego wsparcia grafiki, ktore prawdopodobnie rozwiazaloby
ten problem. Jakies inne pomysly ???

Sydney Green [22]
Registered Linux User No. 166549