Re: Pixel View Play PAK (z kamerą ...)

Autor: Mariusz <mariusz_at_planet.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 20:16:43 MET

:96jmga$4ov$1@news.tpi.pl...
> Mam pytanie do użytkowników karty Pixel View Play PAK (z kamerą ...).
> Przyglądnijcie się, czy macie po lewej stronie ekranu (wzdłóż krawędzi)
> pionowy pas szerokości ok. centymetra. Jest to jaśniejsza część.
Ja mialem na wejsciu video ukosne ruchome pasy, ktorych predkosc byla
zalezna od temperatury
i czegos jeszcze..

> I jescze jedno - czy gdy dacie dość "jasne" ustawienia dla kamery, to czy
> widać w odlegości ok. 1/5 od dołu ekranu poziomą linię ? Czy jest to
uszkodzona
> kamera, czy głowica karty ?

Mialem to samo. Na moja medycyne to uklad odpowiadajacy za obsluge kamery
robi takie jaja.

ps. Dodam, ze testowalem trzy karty Pixel View na pieciu zupelnie roznych
kompach i zawsze bylo tak samo !Wiec chyba to nie wina wina mojej plyty jak
sugerowali rozni koledzy.Man DFI AK-74 + Duron 600, testowalem na abicie
BE6-2 asusie P3B-F i badziewnych plytach, ciagle to samo.
Aby bylo smieszniej mialem 2 lata Fly Wideo 98 i pracowal idealnie.
Pan kierownik serwisu dystrybutora f-my Action 6tygodni temu obiecal zbadac
sprawe...odpowiedzi nie otrzymalem do dzis.Zastanawiam sie jak ta karta
dostala Chip Tipa ?, dla mnie to ostatni badziew, ale za to malo
kosztuje..he he.
Chetnie dowiedzialbym sie czy i u ciebie sa podobne zaklocenia.
Pozdrawiam
Mariusz Slezak