Re: Kieszen UDMA66 i kabel UDMA33

Autor: Piotr Szczesnik <szczesnik_at_usa.com>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 18:46:54 MET

On Fri, 16 Feb 2001 12:01:17 +0100, "przekop" <przekop@go2.pl> wrote:

>Użytkownik "Piotr Szczesnik" <szczesnik@usa.com> napisał w wiadomości

>jesli zalozysz na starej tasmie to nie skorzystasz z dysku i kieszeni u66
>tzn bedziesz mial tak jak 33
>kup tez nowa tasiemke

Co mi z nowej takiemki, jak plyta jest 33. Przeciez pisalem, ze to
zakup przyszlosciowy. Kieszen 66 bedzie podlaczona kablem 33
Chodzi mi o to czy jak wsadze kieszen 66 do ramki od kieszeni 33 to
czy wszystko bedzie OK, i czy wogóle wejdzie.
Odwrotna kombinacja tez trzeba brac pod uwage.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik@usa.com ------=