Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Wojciech Giersz <chektor_at_io.gliwice.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 15:19:50 MET

> ale cóż, wogóle przydatnego dla domowego uzytkownika ma linux ?
> Jak dla mnie linux nie oferuje NIC, kompletnie NIC.

Słusznie, gier pod Linuxem jest jakby trochę mniej niż pod Windows...

> A używam komputera do: grafiki (sprawdzałem tego GIMP'a - porażka - toż to
> nawet nie umywa się do PSP 6.0, nie mówiąc o tym że PSP 7.0 go zmiata),

Zapomniałes dodać, że przede wszystkim cenš.

> W przypadku linuxa nie ma nawet JEDNEGO tak dobrego programu z dowolnej z

www.linuxapps.com -- rozejrzyj się. A to nie jest bynajmniej pełny wykaz
całego przydatnego softu pod ten system.

> Natomiast rekompilacja jądra linuxa umożliwia czasami wogóle jąkąkolwiek
> pracę na tym systemie - szczególnie po instalacji niektórych urządzeń.

ROTFL.

> "niewdzięczników", lubię Billa, bo bez Windows dziś być może pisalibyśmy

Bez Windows? To zapewne na większosci pecetów rzšdziłaby półoska.

> maile z promptu konsoli, poza tym facet wie co robi, a że robi to dobrze, to
> nie rozumiem dlaczego nie miałby być bogaty ;-)

Jedyne, co firma Gates dobrze robi, to prowadzenie kampanii marketingowej.
W tym sš absolutnie bezkonkurencyjni.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz....................................Voice.+48-032-2312060..