Re: Trzaski kart Creative'a na KT133

Autor: Krzych <khomczen_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 14:07:26 MET

| ..to napisz moze jak trzeszczy ? :)
| - slychac HDD
| - jak procesor liczy ? to nie zart :) u mnie na jakiejs
| badziewnej plycie bylo slychac i mnie az krew zalewala :)
| - jak z winyla trzeszczy losowo
Hey
Przy odtwarzaniu niektorych dzwiekow (tak jakby obok dźwięku, zamiast echa?
albo jakiegoś efektu DirectSound) - W WinAmpie nie, ale w grach
korzystajacych z EAX, DS, albo przy MIDI Creative S/W.
Staralem sie zmienic PCI Latency dla SB Live TweakBiosem (
http://www.geforcefaq.com ) i kupe jakis innych ustawien - wszystko co
robilem nie przyniosilo zadnego efektu.
Jedyny efekt, to nowa aukcja na alegro :-)
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=727375
pozdrawaiam
Krzych