Re: Teac 8x8x32

Autor: //Tomek// <thnet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 23:17:06 MET

Chris <kfedak@poczta.onet.pl> wrote:
> Za 650 zł brutto w FFComputers, wersja bez softu.
> Warto?

Ja myślę, że tak - ale sam niedawno kupiłem u nich tego Teaca W58E więc już
jestem nieobiektywny :))))

Softu nie ma ale dają do OEM taśmę IDE, kabelek audio i instrukcję obsługi.
Ta instrukcja to niezły bajer - książka format A5 i ponad 200 stron :))))
Zawiera kilka wersji językowych (polska też jest) bo 200 stron o instalacji
nagrywarki to by się chyba napisać nie dało :)))

"Przerobiła" u mnie dopiero kilkanaście płyt ale jak do tej pory sprawuje
się wzorowo. Działa DAO RAW w Clone CD, nieźle radzi sobie z płytami RW -
łącznie z HS CDRW (zapis RW x8) a i w Nero zwykłe płytki "pali" bez
problemów we wszelkich możliwych wariantach. Odczyt też przyzwoity i nawet
dość cichy jak na te x32 !!!

Oczywiście mam nadzieję, że jak na Teaca przystało pracować będzie "długo i
bezawaryjnie" bo w innym wypadku to co napisałem o niej wyżej nie będzie
miało znaczenia :)))

--
Tomek
thnet@poczta.onet.pl