Odp: Awaria monitora

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 08:06:08 MET

Użytkownik <simon@pirs.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0fc7.00000000.3a896d11@newsgate.onet.pl...
> Padł mój wysłużony monitor.
> Nie mam kasy na nowy.
> Ze dwa dni temu zaczęły sie pojawiac jakies dorbne migajace punkciki i
> przesuniecia obrazu, a dzisiaj nie ma obrazu wcale. Dioda sie swieci i coś
> nim cichutko brzeczy. Nie wiem czy warto go nieść do serwisu. Jeśli
naprawa by
> kosztowała ponad 150PLN to kupie inny uzywany. Możecie powiedziec
orientacyjnie
> ile moze kosztowac serwis? pzdrw.

orientacyjnie po tym że coś bzyczy to ie pomogę !!!!
ale zawsze mogą zajrzeć i powiedzieć ile będzie to kosztowało ( za darmo
robią takie numery )
a......... i nieś monitor do zwykłego taniego faceta od RTV bo tam gość
policzy ci jak za stary telewizor ( czyli nawet 30-50% taniej niż w jakimś
specjalistycznym serwisie )