Re: WinMe-ScanDisc HELP !!!!!!!!!!!!!!!

Autor: darios <darios_at_polbox.com>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 22:33:43 MET

Użytkownik "JoteR" <J.Rylski@pf.com.pl> napisał w wiadomości
news:3a899227$1@news.vogel.pl...

> na

> Obejdzie się - jeśli ME był nadinstalowywany na W98, to istnieje możliwość
> jego odinstalowania i powrotu do W98. A co do scandiska nie mogącego
> zakończyć pracy - jeśli na pewno wytłukłeś wszystkie procesy biegające w
tle
> i nie pomaga, to spróbuj pożyczyć od kogoś trochę RAM-u i dołożyć na czas
> deinstalacji. Można też spróbować metody na chama, czyli zamiast scandiska
> (scandskw.exe) podstawić inną aplikację pod zmienioną nazwą (np.
> rundll32.exe). W ten sposób dawał się oszukiwać instalator usbsupp.exe pod
> [...]

To fakt, mozna tak sprobowac ale mam kilku kumpli ktozy odinstalowali WinMe
i pozniej ciagle narzekali ze mieli jakies dziwne problemy z systemem -
konflikty,
czeste blue_screeny i ogolna kaszana - zawsze konczylo sie to ponowna
instalacja.
Ja tez mam zainstalowany Me na czysto wiec pisze tylko to slyszalem od
kumpli.

darios