Re: Który GeForge2 MX wybrać?

Autor: GLide <glyder_at_priv.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 20:50:35 MET

On Tue, 13 Feb 2001 15:35:00 +0100, "Hoquz(KZ)"
<hoquz@poland.com_NO_SPAM> wrote:

>Creativie GF2 MX,
Brak radiatora na chipie, niby DRR, lae waska magistrala - wg. mnie
nic szczegolnego.

>Prolinku Pixeview GF2 MX,
Jesli potrzebujesz dobrej jakosci obrazu to chyba nie warto.

>Leadteku Winfast GF2 MX,
Dobry do podkrecania, przecietnej jakosci obraz.

>Która ma lepsze sterowniki (chodzi o WinMe i Win2k), oprogramowanie, która
I tak pewnie zainstalujesz Detonatory wiec nie ma sie czym przejmowac.

>jest szybsza i w ogóle jakie są wasze doświadczenia z tymi kartami? Które z
Ta ktora najlepiej sie kreci ;-)

>tych kart maja dodatkowo TV-OUT?
Na pewno Winfast i chyba prolink. Creativ - nie pamietam.

>Jaką ewentualnie inną możecie mi polecić opartą na MX'ie lub w tym
>przedziale cenowym co te karty?
Jedyny sluszny MX to Guillemont Hercules2 MX. Daje ostry obraz, ma
szybkie pamieci (pieknie sie kreca) wystepuje w wersji z i bez TVout
(510/600zl). Brakuje mu tylko wentylatorka, ale to mozna latwo
nadrobic montujac na radiatorze taki od 486.
Warto tez pomyslec o bardzo tanich becnie kartach creativa na GF256
DDR. Kosztuja taniej niz niejeden MX a sa wydajniejsze. Problemem moze
byc pobor mocy przez GF256 i to, ze nie kazda plyta da sobie z tym
rade (jakby co to RUSH ci ja przerobi :-)

Pozdrawiam
GLide