WinMe-ScanDisc HELP !!!!!!!!!!!!!!!

Autor: <elwitjam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 18:33:41 MET

Witam Wszystkich !

Przepraszam, że na tej grupie, ale nigdzie indziej nie otrzymałem
odpowiedzi,więc mam nadzieję, że może tutaj mi ktoś pomoże.
Chcę odinstalować WinMe i wrócić do poprzeniej wersji Win98, ale zaraz na
początku procedury uruchamia się ScanDisc i nie może się skończyć, gdyż
dochodzi do połowy dysku i zaczyna od początku. Powłanczałem wszystkie programy
w autostarcie ale bez efektu. Dodam, że defragmentację zrobił bez problemu,
więc nie robi to żaden uruchomiony program. Bardzo proszę o radę co dalej z tym
robić. Formatowanie dysku nie wchodzi w rachubę. Wirusów też nie ma.
Dziękuję ipozdrawiam.
                    Witek J.