Odp: Pecet + tv

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 08:03:04 MET

Użytkownik Peter Wolf <wolf@gory.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9696g8$1sk$1@news.internetia.pl...
---- to trochę chore !!!!!
> Kilka miesięcy telewizor (Sony, 29", black trinitron) ma służyć jako
> monitor:
> 1. Czy odpali w ten sposób gry (tzn. czy wszystkie - od czego to zależy,
bo
> w sklepie powiedzieli mu, że tylko nieliczne, ale nie umieli tego
> uzasadnić)? Oczywiście jakość grafiki, wiadomo, że
> będzie gorsza, jednak on kupuje kompa głównie pod kątem gier.
-----będzie dużo gorsza i do tego max 800x600
-----normalna praca prawie nie możliwa a oprócz gir można sobie DivX'a
obejrzeć
> 2. Dzwonił do Vobis'a - powiedzieli, że w ten sposób szybko padnie mu
> telewizor (?) - czy to prawda?
--------a jak będę oglądał na telewizorze tylko z magnetowidu to też mi
padnie szybko ??? (ciekawe ????? moim zdanie nie będzie sięnaprzykłąd
zużywała głowica tunera)
> 3. Jeżeli w ogóle można przyjąć takie rozwiązanie za sensowne, to jaka
> karta:
> GForce 2 M64, czy Riva TNT2 32Mb ?
---obie mogą być choć GF nowszy i lepszy
> Pozdrawiam
> Peter Wolf

a oprócz tego i tak powinien mieć jakiś monitorek (choćby jakiśstary używany
za 300zł) bo jak mu coś padnie to kicha - obraz z monitora na TV wyświetla
siędopiero jak wstanie windows i przestawi siężródło obrazu !!!
owszem można na stałe przestawić i wtedy zawsze będzie Windows wstawał na TV
( ale jak by cos pogrzebać w systemia albo Tryb Awaryjny by się włączyć to
kicha obrazu nie ma)