Re: -----======= restore i nagrywarka========---------

Autor: <jan_goscicki_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 21:57:44 MET

> ze nieglupie byloby zmuszenie
> mojego nieszcesnego windowsa (ME) do tego by folder _restore (przywracanie
> systemu) takze trzymal na plycie

Obawiam sie, że to jest kiepski pomysł. Przecież folder Restore ulega ciągłym
zmianom zależnie od działań w systemie. Coś dodane, coś usunięte
(zainstalowane, odinstalowane, itp.) może się zmieniać z minuty na minutę.
I nagle, gdy podmienisz ten folder (o ile to w ogóle możliwe) zawartością
sprzed miesiąca (lub wcześniejszą) podejrzewam, że może dojść do katastrofy.
Ale mogę się mylić, to tylko przypuszczenia.
pozdr Janek