Re: Dysk - jaki ?

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 15:36:12 MET

> Ja poleciłbym Fujitsu - są bezawaryjne , szybkie , i jest wersja z
> oznaczeniem at-t (czyba) która jest baaaardzo cicha ! mam 40gb i w ogóle
nie
> słychać że mam dysk twrady :)) jest to zresztą mój 3 dysk fujitsu

Mam identyczny dysk (fujitsu40gb, 5400/udma100/glowice olejowe) i nie moge
powiedziec zebym go nie slyszal. Porownywalem do wd20gb - cichszy. W dodatku
raz sie zawiesil (mielil glowicami - reset nie pomogl, dopiero wylaczenie
zasiania na dluzszy czas) i od tego momentu "dodatkowo" PISZCZY przy
odczycie!! (na szczescie czasami).
Mam nadzieje ze trafilem na jakis wadliwy egzemplarz...