Dyski DMA 66 czy 100

Autor: Jimi <janek11_at_polbox.com>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 10:59:44 MET

Chciałbym kupić dysk najchętniej 30 MB i oczywiście w dobrej cenie.
Widziałem Caviary 30 MB za
620 PLN, ale tylko DMA 66. Te z DMA 100 są sporo droższe. Pytanie czy warto
za to zapłacić ? Gdzieś czytałem, że różnica w rzeczywistym transferze nie
jest zbyt duża. Stąd pytanie do grupy (może ktoś porównywał):

1. Czy rzeczywiście warto przepłacać i zamiast DMA 66 kupić dysk z DMA 100.
Czy różnica jest mocno zauważalna ?

2. Czy mając płyte główną MVP3 (problemy z flashem biosu, bo producent nie
wrzuca nowych wersji) mogę się natknąć na ograniczenie 8 GB. Czy podział na
partycje załatwiłby taki kłopot ?

Pozdrawiam,
janek11@polbox.com