siec na koncentryku

Autor: egyptian <xxx4_at_go2.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 01:14:06 MET

witam
mam pewien problem otorz w WIN 98 mam siec dwa kompy itd. ale to niewazne i
ta siec dziala bez zarzutu w win98 wszystko jest gdzie powinno byc i
wszystko widac ale w winme jest niestety inaczej nie widze swojego komputera
w moje miejsca sieciowe czy jak to sie tam nazywa zaznaczam jeszcze ze ME
instalowalem na 98 wiec przeja wszystkie ustawienia z 98 ale niestety z
siecia sa problemy pisze ze problem z logowaniem ale to bzdura bo wszystko
jest pieknie poustawiane tak jak powinno byc czyli tak jak w 98 czyli tak ze
powinno dzialac. Nie wiem wlasnie jak rozwiazac ten problem.

Chcial bym sie jeszcze dowiedziec czy to normalne i czym jest to spowodowane
ze podczas rozmowy za pomoca mikrofonow z innym urzytkownikiem sieci jest
pewne opoznienie jakies pol sekundy moze sekunda aleo 1,5 jesto to siec na
BNC kabel nie przekracza 50m ale nawet jak mial 40 cm to bylo opoznienie.
Uzywalem programow netmetting i buddyphon ktory jest zdecydowanie lepszi i
ma lepsza jakosc dzwieku ale tu i tu byly te opoznienia.