Re: Dysk - jaki ?

Autor: krzysiek <krzychu13zwm_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 23:35:27 MET

"Arek" <arekr@astercity.net> wrote in message
news:3a871108$1@news.astercity.net...

> Użytkownik "Detonus" <detonus@alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> pewnie jak ze wszystkimi. jak nie padnie w ciągu 2-4 tygodni to będzie git
> a jak padnie to wymieniasz na drugi i ... też czekasz ;)
>
> Arek
> Tez sie z tym zgodze ja mialem dysk Baraccuda II 20 GB chodzil mi 4
miesiace az do kiedy padl , potem czekalem na naprawe ponad miesiac i po
miesiacu powiedzieli ze nie moga juz go dostac i znowu czekalem 3 tygodnie
az w koncu dostalem nowego mam nadzieje ze pochodzi wiecej niz 4 miesiace ,
Quantum ma moj tata dysk (chyba LCT) chodzil 10 miesiacy i potem padl , to
samo ponad miesiac czekania i dostal jakis nowszy model
ale czekal i to dlugo, Caviary mialy 3 dyski i kazdy polecial po 2 latach
pracy, plyte mialem Acorpy 2 i poszly, potem Solteki tez poszly 2 ,
sieciowki 3 Acorpy,
tez padly, Graficzna Savage 4 32mb , Riva Tnt 2 , firmy Colormax, i
wszystkie padly,
Ludzie teraz kupuje czesci dobrych firm LEADTEK karte grafiki, plyty Asusa,
dyski IBM, ale to tez nie pewne,
Ostatnio wydaje mi sie ze wszystko co teraz jest produkowane to dziala tyle
co gwarancje daje albo i nie
Nie mam zaufania juz do niczego.