Re: Rozna pytania (przydlugawy)

Autor: JoteR <J.Rylski_at_pf.com.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 22:39:39 MET

"Squall" <Squall_Leonhart@interia.pl> napisał:

> Zaraz zaraz zaraz... siedzialem na NTku4.0PL 2 tygodnie
> nie robiac nic innego niz probujac zainsatlowac ta karte i WIEM
> dobrze ze sie jej nie zainstaluje :-(..... sterowniki jedynie pod
win9x....
> na karty podobne AHA sa juz sterowniki :-( i co dziwniejsze NTek
> wykrywal mi urzadzenie (nawet dokladnie ktory to model) ale rowniez
> wymagal podania lokalizacji sterownikow ktorych niestety nie mialem
> (a nie ja ani net)

Mnie NT nic nie wykrywał, bo zgodnie z odruchem bezwarunkowym wyłączyłem w
karcie P&P. :-) Natomiast jest tak jak napisałem - należy użyć sterownika
Adaptec AIC-6x60 ISA single chip itd. Jedyny plik o jaki WinNT się dopomina
jest w katalogu i386 na płytce instalacyjnej lub na dysku i wabi się
sparrow.sys. Nie sądzę, aby pod W2k było gorzej, a jeśli przeprowadzisz
instalację z włożoną kartą to musiałbyś mieć wyjątkowy bajzel na
przerwaniach i adresach, żeby mieć jakieś kłopoty. Ale skoro obiecałem, to
sprawdzę, o ile W2k zaakceptuje P133 i 32MB RAM.

JoteR