Odp: cel700 - 3 pytania

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 13:38:38 MET

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark@post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ncf88tkv0m7e5kh7fjvt9fk9q04vje5rbb@4ax.com...
> Helou.
>
> Mam sobie Celka 700 MHz BOX, stepping cC0, napięcie zasilania 1.7 V.
> Przejściówka jakaś taka z polskim opisem, pewnie wiecie jaka.
> Po pierwsze: nie chce mi pójść na 1050 MHz, nawet na napięciu 1.9 V.

to przez to ze porzekroczyles granice 1 GHz
podobno copperminy tego nie lubia...
optymalnie jest je krecic na nieclale 100 MHz
(np. 90x10,5=950 MHz)
albo zamiast Cel700 kupic Cel633 i puscic go na 100 MHz
(9,5 x 100 = 950 MHz)

> Chłodzenie jest wystarczające. Czyli trzeba by spróbować na 2.0 V.
> Pytanie: czy to jest jeszcze bezpieczne dla procesora?

zalezy od egzemplarza.... ale odradzam podnoszenie
napiecia jesli i tak nawet nie chce duchnac na 100 MHz...

> Po drugie: idzie mi spokojnie na 874 MHz (10.5 x 83) i to na napięciu
> 1.55 V !. Trochę dziwne, ale... skoro chodzi, to chyba go tak
> zostawić, nie?

ja tak mam i nie narzekam... wczesniej mialem Cel366 na 83 Mhz
i tez chodzil bezproblemowo...

ZOMO