Re: OT dyktando, bylo dysk ibm 30gb padniety?

Autor: Mirosław Moczyróg <mirekm_at_post.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 01:04:56 MET

MeTeO wrote:

> Nasuwa mi sie tylko jedno pytanie to jest grupa pl.comp.pecet czy
> pl.comp.dyktando???

Wybacz, ale gdybys trafil na pl.comp.dyktando (predzej pl.rec.dyktando),
to nie byloby ci wesolo. W kazdym razie te dwie pierwsze literki pl
swiadcza, miedzy innymi, o tym, ze w tych grupach do komunikacji uzywany
jest jezyk polski. Jezeli chcesz sie sprawnie porozumiewac z innymi
ludzmi czytajacymi i piszacymi na grupe, musisz przestrzegac pewnych
regul rzadzacych obowowiazujacym tu jezykiem, takich jak: ortografia,
gramatyka, interpunkcja ... Proste ?

> po drugie jestes taki arab ze nigdy bledow nie popelniasz?

Pewnie, ze popelniam. Patrz cytat powyzej. W innych moich tekstach tez
pewnie jest troche kfiatkuf. Subtelna roznica polega na tym, ze staram
sie, mimo wszystko, zeby moje teksty byly wolne od bledow. Przed
wyslaniem czegos na grupe czytam to co napisalem, jezeli mam jakies
watpliwosci, to odrywam siedzenie od stolka, heroicznie walczac z
lenistwem, i siegam po slownik ort. Sprobuj, a moze dzieki odrobinie
starannosci, wiele zyskasz w oczach innych.

Przepraszam wszystkich za totalny OT. Proponuje zakonczyc ten watek.

pozdrawiam,

mirek