Re: Teac, Toshiba, Ricoh?

Autor: Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 20:23:08 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Andrzej Pinczuk poderwany wena
niewiadomego pochodzenia napisal cos takiego....
: >bardziej sie przyda lepszy system operacyjny ;) u mnie, cel 400, 192mb
: >ram, z dysku _nieuzywanego_ w danej chwili, na oddzielnym kontrolerze,
: >nagrywarka teac cdw54e tez na osobnym, bufor w nero to 30mb, bufor
: >nagrywarki 1270kB. Nic, doslownie nic nie robie. nawet mysza nie ruszam.
: >plytka do kosza... taki windows...
:
: Chyba nie sugerujesz, że nie możesz nagrać płytki pod windowsem
: tylko dlatego, że to windows ? :-))

nie... :) sugeruje, ze pod moim windowsem sie nie da... ogolnie to widze
u wielu osob ze sie da... ale ja tam mam swoje +20 zrypanych plyty
(glownie verbatimy), ktore sie nie nagraly, bo winda nei potrafila
przeslac do bufora odpowiednich danych... 6 plytek zwalilem w windzie na
predkosci 1x... przy dwoch nic nie robilem... i zrypal...

sorki, ale ja pod winda "wole nie" :)

: >pod linuxem natomiast mam otwarte x'y, pod nimi 4 bitmapy 1024x768 pod
: >gimpem, netszkape w kilku okienkach, coffeecup'a, pod konsola jakby mi
: >bylo malo bladeenc przerabia 70 wav -> mp3, plyte nagrywam z glownego
: >dysku na ktorym jest system i swap. bez buforu w ramie. pomimo natezenia
: >systemu - plyty nie zwalam!
:
: Lin działa na zasadzie realnego multitaskingu i stad takie wyniki
: (póki co, bo co nowsze wersje Gnome czy KDE to co raz bardziej zamulaja
: system). Ale niestety kolega ==Leszek== używa windowsa
: i dla tego systemu szybszy dysk będzie jednak bardzo użyteczny.

nie chce Cie zdziwic, ale u mnie nie bylo odczytu z dysku innego niz dla
danych... nic nei bylo w tle... to nie dysk... to jest ten ***** windows.

: >wiec tuta mowmy o systemach operacyjnych, an ie pamieci/dysku. bo dyskiem
: >jest okropnie wolny Seagate U10 (stara seria - ledwo wyrabia 11MB/s)...
:
: To nie taki wolny, do nagrywania x4 wystarczy.

Aha. Tylko ze w linie to spokojnie wystarcza. w windzie... khem... nie
czyta sie nic.

zrobilem raz test - przepialem sobie cdrom na druga linie i nagrywalem on
the fly plyte. no i zrypalo rowniez... czyli to nie wina dysku, tylko
systemu...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack@tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|