NERO a MP3

Autor: Piotr Biela <piotrb_at_bielbit.com.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 09:25:02 MET

Witam

1. Sytuacja wyjsciowa: Nero 5.0.0.3 + Teac W54E.
2. Przeciagam pliki MP3 bezposrednio do nowo utworzonej kompilacji plyty
Audio (wielkosc pliku jest reprezentowana prawidlowo). Po wypaleniu
plytki zamiast dzwieku mam zadana ilosc sciezek o prawidlowej dlugosci
---> ale zamiast muzyki kupe szumu.
3. Jezeli ktos ma jakis pomysl na wytlumaczenie tego zjawiska prosze o
odpowiedz. Bardzo prawdopodobne, ze to ja cos chrzanie - jezeli tak, to
- prosze mnie oswiecic :)

pozdrawiam Piotrek