DVD - pomocy

Autor: Krzysztof <k.grotowski_at_pdw.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 15:24:11 MET

Witam grupowiczow - mam pytanko?

Zastanawiam sie nad kupnem DVD. Lecz nie jestem fachowcem sprzetowym. Z
tego co wiem jest potrzebny czytnik DVD + karta dekodujaca. Nie wiem
jaka wybrac firme, jaki dekoder.
Moze wy mi cos poradzicie.
Ja mam Celerona 566, RAM 64Mb, HD 10Gb - czy to wystarczy. Czy do karty
moge podlaczyc kabel do telewizora, wzmaniacza.
Jakiego rzedu jest to wydatek.
Czy w jednym koputerze moze chodzic zwykly CD-Rom x 52 i DVD.

Jestem z Warszawy. Szukam kogos kto mi to wszystko objasni, szukam tez
firmy, sklepu gdzie moglbym kupic DVD + karta.

Krzysztof